CENA: 350 zł / osoba
Idea:
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej niezwykle istotnym procesem, warunkującym sprawność i skuteczność funkcjonowania każdej organizacji, jest proces komunikowania się. Komunikacja z Klientem zewnętrznym urzędu jest istotą administracji publicznej i stanowi o jakości jej funkcjonowania. Jest wyznacznikiem skuteczności Państwa i rządzących, a tym samym staje się elementem budowy poczucia przynależności obywatela do Państwa. K. Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności budowania relacji współpracy w kontaktach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz zwiększenie osobistej skuteczności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji z klientami. Uczestnicy nauczą się budowania i kreowania postaw pozwalających na profesjonalne podejście do klienta, a także poznają techniki zasad pracy z trudnym klientem.
Profil słuchacza:
Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej na każdym szczeblu organizacyjnym mających kontakt z klientem zewnętrznym.
CENA: 350 zł / osoba
Wychodząc naprzeciw oczekiwań klientów starannie przygotowujemy programy szkoleniowe tak aby szkolenie było idealną odpowiedzią na wymogi uczestników. Wyróżnia nas przeprowadzana indywidualna analiza potrzeb Klienta, na podstawie której dostosowujemy charakter szkolenia do oczekiwań uczestników, uwzględniając ich kompetencje. Dzięki takiemu procesowi gwarantujemy sukces i pełne zadowolenie uczestnika szkolenia.
Pragnąc zapewnić naszym klientom wysoką jakość organizowanych przez nas szkoleń współpracujemy z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach. Praktycy, specjaliści, informatycy, certyfikowani trenerzy i egzaminatorzy to nasz główny aut.
Największą wartością naszej firmy to zespół – który tworzą ludzie z pasją i wielkim zaangażowaniem. To profesjonaliści, eksperci w swojej dziedzinie pracy. Jesteśmy zespołem który opiera rozwiązania na doświadczeniach i efektywności.
Autorskie programy szkoleniowe opierają się na wiedzy i dokonaniach uznanych trenerów w swoich dziedzinach gwarantują nam najwyższą jakość świadczonych usług. Wysoka efektywność zajęć pozwala uczestnikom na wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności w codziennej pracy.